Vernieuwen / bijwerken

Afgelopen tijd heb ik even stil gezeten en ben ik bezig geweest met veel verschillende dingen te maken. De website zocht ik een nieuwe vorm voor en heeft nu verschillende gezichten gehad. 

Volgens mij is de website nu goed zoals die is. De nadruk ligt voornamelijk op het beeldmateriaal, waarmee ik hoop voor inspirerend te werken. Patronen zijn vaak wel te vinden op het internet met de juiste zoekwoorden. Deze staan vaak als ‘tags’ bij het bericht. 

Mocht het toch moeilijk zijn om een patroon te vinden van een gemaakt dingvaninge, schroom niet om mij een berichtje te sturen!

 

12

Geef een reactie

