Macramé uil

image

Mijn moeder wandelt elk jaar met een grote wandeltocht mee (respect! Ik doe het haar niet na). En altijd probeer ik weer een klein geluks dingetje mee te geven. Klein en licht ia van groot belang, omdat ze het aan de rugtas mee wil dragen. En om voor mezelf in het actuele thema te blijven, is het deze macramé uil geworden. Zie hier de tutorial die ik gebruikt heb.

Veel maak plezier!

image

(De tas met vele geluk dingetjes die ik ook voorgaande jaren heb gemaakt)

Geef een reactie

