Galerij

druk druk druk

Al veel te lang niets van mij laten horen, maar gelukkig met een goed doel. Achter de schermen ben ik druk bezig met van alles en nog wat te maken. Gehaakte vingerloze handschoenen, gehaakt plaid (long term project), een hoed voor Dickensthema markt, een nieuw bedrijfje opzetten (jaja), knutselen met wc rollen en zelfgemaakte klei voor de kerst, vloerkleedje weven, helemaal into de sappen en gezonde recepten, website maken (2x) … naja, en hele waslijst dus.

Hierdoor echt geen tijd om al deze dingen ook op mijn blog te zetten. Ik hoop binnenkort stukje bij beetje  een update te kunnen geven.

Wel wil ik jullie een sneak peak geven van het nieuwe bedrijfje wat ik samen met mijn schoonzus aan het opzetten ben; www.warmtevriendjes.nl! Vrolijke en super zachte warmteknuffels, gevuld met koolzaad. (dus geen last van zware grove pitten). Geschikt voor baby’s en de oma’s en alles wat er tussenzit. De website is nog in aanbouw, maar er staan al iets van foto’s op en op korte termijn staan ook de producten erin.

En had ik jullie al wel eens verteld van oko2.nl? Nee? Oj Oj, spiek maar eens. Ook een project van mijn schoonzus en mij.

tomteCreatieve groet!

Inge

Geef een reactie

