Galerij

Opa petje haken

Sinds de geboorte van mijn zoon, ben ik helemaal weg van het ‘Opa Petje’. Toen hij nog maar een paar maanden oud was, kwam ik zo’n petje per ongeluk tegen in de winkel en sindsdien ….
Nu blijken ze in de winkel helemaal niet zo makkelijk te verkrijgen, waardoor ik achter de tekentafel en naaimachine ben gekropen, om zelf een patroon voor een opa petje te maken. (Zie hier het resultaat)

Maar nu is er in de familie een kleine jongen geboren, die ik graag per post iets leuk wilde geven. Haken leek mij het best verzend bestendig in een envelop en zowaar … kom ik dit leuke patroon tegen van een opa petje!
In het engels, maar erg goed te volgen. Eenvoudig te maken. Ik heb zelf geen mooie kunnen maken, maar hieronder de foto van de website van het patroon.

Veel haakplezier!

Super-Stud

2 gedachtes over “Opa petje haken

Geef een reactie

